Bakis och hungrig, men glad ändå :)


Date: 2009-01-17 / Time: 13:53:02
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Skönt att sova ut idag lite, men jag behöver mer vila än så! Ska kolla på film hela dagen nu med Amanda. Astrid Lindgren maraton. Love Astrid, you ROCK! Strax ska vi gå ner till Ica söder och handla lite gotta, och mat från Lilla Bankok ska vi äta också! Vilken mysdag!

Igår på skolan så schamponerade vi hela dagen, på varandra och på dockor. Så fick vi lära oss att tvätta med rätta rörelser och huvudmassage. Så nu har Matte tur, för ja ska träna lite på de hemma! Själv blötte jag ner min tjej, som ja tvättade håret på, hon fick lite vatten i ögat! Hahaha herregud, men det är så roligt. Längtar tills på måndag iallafall.
Då har vi "Egen hårvård" som vi kommer ha var 6:e vecka. Då fixar man sig själv och andra hela dagen. Färgar håret, klipper, färgar ögonbryn och fransar och allt man vill göra :) Det ingår lixom i schemat. Super lyxigt va!

Nu ska ja möta Maaaaandy


The Curious Case of Benjamin Button är en av de bästa filmerna jag har sett i mitt liv. Så jäääävla bra!!!!



Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag håller så jävla med Denice!! Jag grät i slutet av filmen. SJUKT BRA!! alla tummar & tår upp för den..

2009-01-17 @ 21:05:05
URL: http://raam0nas.blogg.se/
Postat av: ellen

ska se den idag wahh:)



åhh va kul de låter,hoppas det går bra för dej:)



kraam

2009-01-18 @ 19:00:06
URL: http://elenoral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]