Onödig information :)


Date: 2009-02-06 / Time: 21:43:33
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

* När gick du upp idag? 5.30, hur trött som helst

* Diamanter eller pärlor? Diamanter

* Senaste filmen du såg på bio? Patrik 1,5

* Favorit TV-program? Desperate Housewives

* Vad åt du till frukost? Jag drack en kopp té och en naturdiet imorse

* Vad är ditt andranamn? Marie

* Din favoritmat? Sushi, Kinamat och grillat

* Vilken mat gillar du inte? Alla rätter med mycket lök i och varma grönsaker (broccoli och morötter, blää)

* Vilken är din favorit - CD för tillfället? Det är Britney Spears första album, kan inte få nog

* Vilken bil kör du? Jag har ingen bil, men när jag kör lånar jag Mattes eller familjens.

* Vilken är din favoritmacka? Fullkornsmacka med sallad, gurka, brie och salami eller färsk thekaka med skinka

* Vilka är dina favoritkläder? Sommarklänningar, love it!

* Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Jag skulle vilja åka jorden runt och se hela världen.

* Favoritklädmärke? Burberry älskar jag! Men kläder handlar jag mest från Asos.com och H&M

* Var vill du dra dig tillbaka? I mitt framtida hus som jag kommer att ha byggt från grunden och inrett precis som jag vill ha det (med pool, härlig trädgård och stort sovrum).

* Favorittid på dagen? Kvällsmyset framför TVn

* Var är du född? Gävle BB

* Vilken är din favoritsport att se på? Hockey och fotboll

* Coca Cola eller Pepsi? Cola

* Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgonmänniska skriver Amanda och Sandra i bakrunden :P

* Pedikyr eller manikyr? Manikyr gör jag en gång i månaden så det måste jag ju välja

* Några spännande nyheter att berätta för oss? Ingen super aktuell men jag får äntligen hänga på systemet.

* Vad ville du bli när du var liten? Frisör faktiskt.. Och vad gör jag idag? :D

* Bästa barndomsminnet? Alla somrar i stugan

* Varit i Afrika? Man ser över dit från vårat hur i Spanien men har ändå inte åkt över :( Skulle verkligen vilja

* Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja, på min 18-årsfest då var det ett uppdrag i en lek

* Varit med om en bilolycka? Nej (tack och lov!)

* Favoritdag i veckan? Lördagar

* Favoritblommor? Liljor, har även tatuerat in 3 stycken på axeln

* Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat såklart.

* Äger du en cykel? Ja två! En mountainbike som inte används för tillfället och mammas gamla cykel med korg :P Den är bäst!

* Vem fick du senaste mailet från? En orderbekräftelse på en fransväska från Leilei.nu

* Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Jag har ingen kreditkort

* Läggdags? Målet är kl 22, men det blir oftast 23 när jag ska upp tidigt.

* Senaste personen du delade en middag med? Sandra och jag åt egengjord sushi

* Vad sysslar du med just nu? Jag är hemma hos Amanda, hon syr och jag & Sandra tittar på Hjälp och Lets dance

* Favoritfärg? Rosa såklart!

* Hur många tatueringar? En stor växt med tre liljor på axeln



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]