My Life


Date: 2009-02-04 / Time: 21:27:25
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Hej allihopa! Nu har jag verkligen suttit mig ner framför datorn och ska ägna det här inlägget lite mer tid än det senast, som jag bara har stress skrivit. Men jag har verkligen inte haft någon tid över till att skriva. Fast jag verkligen ha velat. Kom hem från skolan för en dryg timma sen, på onsdagar blir det så här sent för mig för då slutar jag klockan 5. Och mitt tidigaste tåg efter de går halv 7, så kvart i 8 är jag på tågstation i Gävle. Men det är inte så tråkigt kan ja lova. Jag har nämligen shoppat i falun medans jag väntade på tåget och har fått hem några fina saker :)

   

Två andra snygga skor som jag köpt för ett tag sen tänkte jag också visa :)


Sen har jag fyllt år också, mellan dom här stressiga dagarna. Det var ju en sisådär 4 dagar sedan, och mamma fyllde år igår! Grattis världens bästa mamma! ♥ Och jag har fått massor med bra presenter som t ex. pengar och ett helt lass med kläder från asos.com, en steg-bokhylla och en mobiltelefon m.m. Super nöjd med allt!
Jag och mamma firade ihop med släkten i fredags (hos mamma) och jag bjöd på mat (farmor lagade) för pappas sida i lördags hemma hos mig och Matte. Jätte mysigt hade vi. De här små skjortorna som jag har vikt, dukade jag med på tallrikarna. Skit snygga tycker jag!

 

Här kommer lite bilder från skolan, och lite av det vi gjort hittills. 

     
Vi började med en vertikal, bild 1. Och klippte på den för att känna på. Sen fick vi en oklippt ful docka, bild 2.
Sektionerade och delade in första paséen, bild 3. Färdigklippt i bak, bild 4. Och sista bilden är den klar och färdigfönad :) Va fin den blev ;) Så är det någon som ska ha en helform, så är det bara och ringa ;) Hahah!

Några av tjejerna! Och Bert såklart!

     

Denna snygging har jag också fönat, som är en viktig del i gesällen. 

  
Från rak backslick till detta ;) Snyggt Denice!

Jag har även städat ur min fula, trånga garderob med mamma! Gav bort en hel svart säck med kläder till lilla syster som tog emot den med ett stort leende. Det var inte fula saker, för de slängde vi. Men sånt som jag inte har använt sen ja flyttade hit till söder, och då kommer jag verkligen inte använda de framöver heller.. Två bilder på mitt nya förvaring sätt :)

 

Igår gjorde jag och Sandra sushi och hjälp va gott det blev. Själv har man ätit sushi (för att vara exakt) 5 dagar i streck. Men det är så gott och det är bara de jag är sugen på. Helt sjuk! Amanda var såklart med, men hon satt mest vid datorn och tittade till oss lite då och då:) Sen kollade vi på Bedtime Stories :) Mysig film!

     

Nu ska jag och Matte (♥) kolla på efterlyst och sen 500-kiloskliniken. Fast jag är en halvtimme sen till efterlyst ;) 
God natt mina läsare! Imorgon bär det av med kvart över 6 tåget, som varje morgon! *Jäsp* 
  


Kommentarer
Postat av: Josse

va fint ni hade gjort sushin =)

2009-02-11 @ 11:46:16
URL: http://josefineskold.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack gullet

2009-02-11 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]