Underbara helgen är här


Date: 2009-02-06 / Time: 18:32:12
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Dagen har sett ut som så, att jag gick upp 05.30 och klädde på mig, drack té, packa ihop allt jag skulle ha och bostade tänderna. Gick till tåget 10 i 6 hemifrån. Åt frukost på tåget och fipplade med min nya telefon. Sen somnade jag, som alltid på de där tåget. Hade ställt alarm precis strax innan vi stannade till i Falun ;) Grym tajming. Men man brukar vakna av tåg-nissen när han säger: Nu är vi strax i Falun, Falun nästa!

Har stylat med curler (spolar) hela dagen, jätte skoj! Och det är så sjukt roligt hur mycket man ska göra med det också!
Idag har vi också tagit enskilda kort som ska sitta på väggen på skolans salong, sjukt snygga blev vi :)
Carran och Eve hade ett litet uppträdande på scenen undertiden man gick iväg enskilt och fotades.

Gick på stan en timme innan tåget gick, så tråkigt att man måste vänta så länge innan det går. Fick med mig hem ett jätte fint läppglans iallafall :)



När jag kom tillbaka till Gävle igen strax innan 4, mötte jag upp Amanda utanför Maxim och hade ett litet möte med Max och bartender killen. Det kommer bli så kul de här! Bara 8 dagar kvar nu :D
Sen skulle Amanda åka skidor med pappa sin så då gick jag ner till ohlsons tyger och köpte lite grejer till min klänning som jag ska ha på festen. Tyvärr kan jag inte visa er, det ska bli en surprice på festen :)

Ikväll blir det lungt och skönt.. Är helt slut och har fortfarande träningsverk. Vi ska sy lite hos Amanda och Sandra kommer också över och så ska vi såklart kolla på Lets Dance :)

Imorgon, om vädret vill, så ska jag och Amanda till Kungsberget över dagen och åka störtlopp i backen ;) Kul som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]