Träningsvärk och planering


Date: 2009-02-05 / Time: 20:24:54
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har det varit riktigt roligt i skolan. Alla som var med på stång-passet igår morse hade sån jävla träningsvärk idag! Har känt mig som en gammal kärring som knappt kan sätta sig på en stol eller plocka upp spolar man tappat på golvet. Och alla har bara skrattat, för det är så sjukt! Men så är det när man tar i för kung och fosterland. Sen har jag fixat massor med grejer som har legat klämda i hjärnan ett tag! Jätte skönt och få allting nästan klart. Imorgon ska vi träffa Max som har hand om vår fest som vi ska ha på Maxim den 14:e. Ni kan gå in på han via, våran fest på facebook och kolla lite mer. För den festlokalen är helt guld!

Min mobil som jag fick i present vill jag såklart visa för er. LOVE IT!



Har beställt en väska idag också (tan färg), som jag har fått av Matte i present. Som kommer om två veckor. Längtar!



Nu kom Frida precis, ska hem till Amanda nu och planera lite mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]