Sunday


Date: 2009-02-08 / Time: 16:34:10
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Började med jobb, på Scandic såklart. Runt 170 gäster och tre var vi som jobbade. Men det gick jätte bra. Hjälpte Nina lite med lunchen innan jag fick sluta. Då åkte jag och hämtade upp mamma i Sätra och så åkte vi till mormor och morfar och fikade och fixade lite med pengarna till skolan. Men nu är allting klart och betalt :) Tack så mycket ni är bäst! ♥
Hade sån tur när vi kom dit, för dom var hundvakt och lilla sötnosen Wille (morbrors hund). Och han är så go och busig.
Ska ha han på fredag :)

   

Igår kollade vi på Melodifestivalen hos Amanda och sydde massor. Och herregud va jag sydde fel hela tiden då! Jag blev så less och Amanda och Sandra bara skrattade åt mig. Var nära att släppa en tår där ett tag. Haha.. Men resultatet var bra efter tusen fel innan :P Var till Strömsbro en snabbis och hälsade på Emil och Martin som var barnvakt åt Stina (Emils brors dotter)


Nu har vi precis käkat, jag, Emil och Matte. Vi köpte mat från Verona och jag åt deras kycklingsallad som jag tycker är godast i världen. Den är totalt grym! Grabbarna käkade kebab med pommes. Det är tvättdag idag också, tröökigt..

Frida är på väg hit, så åker vi ner tillsammans till Österns sen strax innan 7. Tror vi blir ganska många idag :)
Och efter maten blir det bio med Frida, Sandra och Amanda. Vi tänkte gå på Seven pounds. Den verkar jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! tänkte bara säga att jag inte kommer på festen.. men jag tror ni klarar er utan mig, haha :P

kramkram / Linda

2009-02-08 @ 17:08:03
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: lina

ja de man läser verkar den ju grymt rolig :D fin blog btw (;

2009-02-10 @ 07:59:15
URL: http://linakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]