Solig torsdag


Date: 2009-02-19 / Time: 12:04:46
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag mår jag mycket bättre. Känns så skönt, men ja ville ändå vara hemma en extra dag för att jag inte skulle bli sjuk direkt igen! Det är jätte fint väder och jag vill bara ut. Ska faktiskt ner på stan en snabbis, och sen till camilla på salongen och göra om naglarna. Har sån besluts ångest vad jag ska göra med dom. Just nu har jag bara vanlig fransk manikyr.

Stackars lilla Frida då, som har stuckat handen rejält :( Lider med dig!!! ♥







Kommentarer
Postat av: Elin

vilken fin blogg du fått vännen!

skönt att du är frisk...

nu va det visst min tur att bli sjuk :(

puss!

2009-02-19 @ 12:47:06
URL: http://elinsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]