Onsdag och sjuk


Date: 2009-02-11 / Time: 15:37:10
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag är jag hemma från skolan, är så sjukt förkyld. Så tråkigt och jobbigt. Vill verkligen inte missa något i skolan och jag hoppas verkligen att jag hinner bli 100% frisk till på lördag. Annars jävlar!!!! Men det är ju självklart att det ska komma nu, när det är som mest opassande. Har legat inne hela dagen och kollat på Pinocchio och Bröderna Lejonhjärta, sen har jag städat och tagit reda på alla mina kläder. Skönt!

Nu ska jag och Amanda och hennes syrra åka och handla massor till festen! Jag måste få lite frisk luft, så det passar ju bra! Sen när vi kommer tillbaka ska ja klippa Danne och Matte. Planera lite mer för festen och sen vila :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]