Monday and no ångest


Date: 2009-02-23 / Time: 11:18:11
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag älskar måndagar nu mera. För då är det äntligen skola :) Idag ska vi börja med färg och det ska vi hålla på med hela dagen :) Det är skit roligt. Just nu verkar min färg. 10 min kvar, så jag passar på att lägga in några ord här.
Färgar med två färger (en mörk och en ljus) på en vertikal och har delat in håret i fyra trekanter :)

Snart får vi se resultatet. Men jag tror det kommer bli grymt. Det är ju jag som har gjort de ;) Haha
Måste erkänna att jag har fått upp tempot väldigt bra. Blir alltid klar först, inte för att det är någon tävling mellan oss tjejer, men för ens egen skull sen i framtiden är det super bra att få upp farten så fort som möjligt.

Hasta luego ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]