Dj Matzki


Date: 2009-02-22 / Time: 20:36:54
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer



Här sitter han (Dj Matzki, haha) Visste ni att Matte lirade som yngre. (Det är där namnet kommer ifrån) Så han och tunnan (Dj Jorma) va och köpte lite prylar i fredags så att det kan lira på skoj nu hemma. Så här sitter han och volymen är inte dålig heller. Haha! Duktig!

Själv sitter man vid datorn och letar lite löshår till mammas kusin Lisa. Har äntligen hittat en jätte bra säljare nu.
Ska försöka gå och lägga mig så tidigt som möjligt ikväll. Är jätte trött, men jag vill inte gå och lägga mig nu halv nio heller. Då kommer ja säkert vakna runt 12-1 i natt och va pigg som mört.

Jag i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]