19.30


Date: 2009-02-19 / Time: 19:43:08
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Naglarna blev jätte fina. Valde att lägga en rosa strass kant under de vita. Blev riktigt bra tycker jag!



Inhandlade lite på ginatricot idag när jag var nere också (på presentkortet som jag fick i lördags)
blev även en hårfärg från kicks (där jag också har presentkort)

   

OCH .... det bästa av allt! Jag fick min fransväska idag, som jag hade beställt i födelsedagspresent från Matte :)

  



Sen måste jag bara visa alla flaskor med bland annat vin, moserat vin och champagne som ja fick på festen :) Tack!





Kommentarer
Postat av: Elin

shit va fin den e fransväska...

fundrar på att oxå beställa en, fast svart ;)

ha en toppen lördag vännen!

pusss

2009-02-21 @ 14:20:59
URL: http://elinsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]