Tisdag


Date: 2009-12-01 / Time: 21:32:40
Kategori: Outfits / 2 Kommentarer

Idag är jag riktigt glad. Idag var min första dag på jobbet dom fast anställd. Vi har skrivit avtal och allt är klart. Jag är så himla glad och jag trivs så otroligt bra. Alla tjejerna är underbara! Efter jobbet åkte vi till Golfrestaurangen och åt julbord med Luciagruppen som lillasyster är med i. Jag, Matte och Mamma var det. Det var hur gott som helst och vi alldeles för mycket.. Haha + efterrätt. Allt fanns ju. Man blir ju helt galen.
Men innan maten så lussade dom för oss. Josefine blev inte Lucia iallafall :( Om ni inte visste det redan. Det var nr 10 som blev. Dom är verkligen jätte duktiga. Hoppas ni också får se dom.

Här kommer min dagens outfit. Idag har jag knäppt med sandbild. Ser lite suddigt ut.. Men det duger :)




Nu kollar jag på "Jag ska bli stjärna" på 4an. Vilka underbarn alltså. Det är kul att kolla på. Man blir lite avis.. Jag är lixom inte skit duktig på nånting egentligen.. Hehe.. Jag vill också vara totalt grymt på något!

Jag sov nästan ingeting inatt. Hur kontigt som helst.. Jag låg och vred på mig hela natten och blev förbannad på mig själv att jag aldrig somnade. Sen berättade mamma idag på julbordet, att det var fullmåne. KONTSIGT ATT JAG INTE KUNDE SOVA DÅ. Jag har jämt svårt att sova när det är fullmåne. Först trodde jag bara att det var psykisk inbillning.. Men nu visste jag ju inte ens det. Men kunde ändå inte sova. :(



Kommentarer
Postat av: Lovan

ses någon dag i veckan, typ imorrn eller torsdag? :)

2009-12-01 @ 22:45:52
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Mimi

Fin du var i håret men kan inte sätta fingret på vad det är som är nytt?! :P



Det är inatt det är fullmåne btw ;P

2009-12-02 @ 14:24:06
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]