Svenska hjältar 2009


Date: 2009-12-14 / Time: 20:52:24
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Efter jobbet idag så åkte jag med mormor och morfar till Sätra för att fira Cissi som fyllt 21. Vi åt jätte god mat, och cheesecake till efterrätt. Sen fick jag skjuts hem av morbror precis i lagom tid till svenska hjältar.

Jag tvättade av mig sminket och satte på mig morgonrocken och nu sitter vi bänkade Matte och jag i soffan. Alltså, man gråter ju hela tiden. Jag blir så rörd. Att det finns så fina människor. Och stackars lilla Liv då.. Gud va ja grina..

Just nu är det ju reklam. Så nu får man pusta ut lite.. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]