Natti


Date: 2009-12-16 / Time: 22:28:24
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Ursäkta sen uppdatering. Men vi har haft så fullt upp här hemma. Tvättat, lagat mat, städat, kollar på Paradise mm. Nu ska jag strax gå och lägga mig i sängen. Tänkte bada, men kollade på klockan och det känns lite väl sent för se va.

Amanda got my dress anyway ;) Woooho! Jag har äntligen hittat en som jag vill ha. Som självklart är slut överallt, hela gävle, uppsala och nästan hela sthlm. Men nu har Amanda hittat den. Förstår ni vilken ängel ;) Åh yes.
Nu är det bara 1 kvar. Så sköönt

Kolla in vilket snyggt hölster som jag ska få av Matte i julklapp ;) Den är ännu snyggare i verkligheten.


Godnatt babes, vi hörs imorgon. Då lovar jag en Dagens :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]