Lucia


Date: 2009-12-13 / Time: 18:00:13
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Idag har jag och familjen varit och kollat på lillasyster som är en av tärnorna till Gävles Lucia. Det var jätte fint och mysigt. Dom är jätte duktiga. Sen gick vi till Helt Enkelt och käkade. Jag åt Robbans heta fräsare och köttet var M. Så jääkla gott. Amanda, förstår inte hur du kan leva utan kött? ;P

Matte, pappa, farmor och Hasse är och kollar nu klockan 5. Vi gick ju klockan 3. Lite tråkigt att det blev olika tider, men det gör ju inget. Ja, jag funderar på om man ska skaffa sig en gran idag eller inte. Det är jätte många som ska klä granen idag och det vill ju såklart jag också göra. Men det går ju inte så bra om man inte har någon gran. Så vi får se vad Matte säger när dom är klara där då.
Jag vill också göra lussebullar. Men när ska man få tid och ro till de då? På fredag kväll kanske ..


Gårkvällen var jätte rolig. Mycket folk ute och en riktigt trevlig förfest. Dock alldeles för mycket shots blev det. Jag slutade i badrummet i natt. Usch! Det är såå himla tråkigt.

Här kommer det lite bilder ..




Kommentarer
Postat av: forsberg

men gud sista bilden ser jag ju dyngrak ut! haha

2009-12-15 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]