Grått Nytt Håååår


Date: 2009-12-31 / Time: 16:52:57
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

.. Music on, and partyhumöret is on top ;) Nu är man redo att börja göra sig klar.. Jag har precis kommit ur badet. Ikväll kommer det bli så kul:) Vi ska äta tropisk bricka, smälla smällare, dansa, dricka champage och välkomna det nya året med massa härligt folk i världens finaste hus. Kan det bli bättre? :)

Gott nytt år!!! Hoppas att 2009 har varit ett bra år för er alla. För mig har 2009 varit fantastiskt. Men jag är övertygad att 2010 kommer bli ännu bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]