Fridaay


Date: 2009-12-11 / Time: 18:13:57
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Hej kära vänner. Idag fick jag sluta en halv timme tidigare. Jätte skönt, har varit så trött idag. Så nu har jag ätit lite hemma och bytt om till mjukisar. Ska snart cykla ner till Madde och julbaka, mysa och kolla på Idol. Det blir jag, Madde, Emma, Sandra och Frida :) Bara brudar.. Så jäkla mysigt.

Hoppas Erik vinner idag. Jag kommer rösta på dig ;) Hoppas du svarar på riktigt den här gången.

Här kommer min outfit. Hade såklart mina nya stövlar ;) Supersköna har dom varit.



Imorgon jobbar jag mellan 10-16 tror jag. Sen blir det stan en sväng och sen blir det party ;)
Köpte en liten grej idag bara. Ett par spets handskar som jag ska ha på lördag. Hinner tyvärr inte visa er nu. Men ni får ju se dom imorgon kväll, då dom ska invigas ;) Skit sexiga! Aja, Nu sticker jag. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]