4 December


Date: 2009-12-04 / Time: 22:59:45
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

My blog, my blog.. What a day.

Jag har jobbat hela dagen. Fullt upp kan jag säga. Men det är så himla roligt. Älskar tjejerna på jobbet.
Sen när jag slutade så åkte jag hem och fann Matte sovandes i vardagsrumssoffan. Min lilla babe.. Så trött han var då. Jag lät han sova och la mig i ett varmt bad. Kanske hur skönt som helst. Sen kom jag på att jag skulle färga utväxten. Så jag torkade på allt hår (tar 100år att torka) och la i färgen i utväxten och sen var jag ju tvungen att blöta det igen, OCH torka. Haha.. Så sjukt jobbigt. Det är ett projekt när jag ska tvätta mitt hår känns det som. Plus att jag lär ha i tusen treatment produkter för att löshåret ska återfå sin näring.

Nu kollar jag och Matte på Idol. Helt paff att Erik inte var solklar till final. Men han kommer ändå ta hem skiten. Han är oslagbar, jag får gåshud när han sjunger.

När Idol är slut ska jag börja packa inför imorgon. Åh.. jag längtar! Vi kommer ha så jävla roligt..
Jag ska jobba först mellan 10 och kvart i 1. Sen måste jag gå till tåget, som går 1. Tågresan tar bara 1,15 min. Det är ju helt otroligt de. Eller är det jag som är efter. Har för mig att det tar 2h till Sthlm. Hehe.. Men det kanske är nya tåg och bättre förbindelser förmodligen :) Hehe

Har shoppat idag också.. Ska ha på mig det imorgon. Så ni får se dagens då.

Jag har iallafall röstat på Erik iallafall och han gick vidareeeeeee :D Wohoo

-Hej, Erik här!
-Hej, säger jag.
-Tack för att du ringer och röstar på mig.. bla bla.

Kul att man trodde att det var han själv som svarade då. Haha
Matte sitter bredvid och asgarvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]