3 December


Date: 2009-12-03 / Time: 20:49:24
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej bloggen! Fullt upp? Nä, menar du! Så jag har inte hunnit blogga alls. Har tagit en Dagens både igår och idag. Men nu är jag hemma hos Jenny och har kameran hemma. Så ni får dom så fort jag lagt in bilderna.

Igår jobbade jag och hade fullt upp efter jobbet. Och samma idag. Men nu sitter vi hemma hos Jenny och pustar ut lite.. Jag ligger i sängen med min mini och Jenny, Anna och Sandra sitter i soffan. Snart börjar PH. Ikväll är det ju parsermoni. Spännade.. Haha

Nu har jag bokat och betalat tåget till på lördag. Då beger jag mig till bästa Amanda. Frida är också där när jag kommer. Hon åker dagen innan för att se BSB. Så dom möter upp mig vid tåget halv 3. Sen ska vi gå på stan och så. Sen får vi se vad vi ska göra. Festa såklart.. Men mer vet jag inte. Hehe
Det ska bli jätte roligt och få se hur Mandy bor och har det. Så Stockholm, here i come.

Imorgon väntas jobb, jobb, jobb.. Sen ska jag ha myskväll med Matte. Maaajs

Godnatt gullefisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]