Tisdag


Date: 2009-08-11 / Time: 09:11:44
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu har vi en lite rast. Har precis blivit klippt. Vi har frittval och eftersom det är så många som ska göra något på torsdag på hårvården så tänkte jag att jag skulle passa på att göra det innan. Så man inte behöver göra allt för mycket. Det tar sån tid. Jag ska ju hinna göra massa på Eve jag också. Så det blir bara färg och isättning av löshår för mig på tors. Eller bara och bara :) Längtar .. Ge mig torsdag nu!!!!

Efter rasten ska jag träna på att föna vågor. Det är så svårt att få det jämt och perfekt:) Men träning ger färdighet. Och klockan 1 idag, efter lunchen, kommer våra skäggmodeller. Hoppas det kommer gå galant, ett snesteg så syns ju det direkt. Eftersom det är framme i ansiktet. Är nervös!

Idag ska jag vara med Amanda och Sandra. Hoppas på jetski om vädret och Matte tillåter :D Heheh
Annars får vi se vad vi ska göra.

BAMSEKRAM


Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mycke, trivs as bra =)

2009-08-11 @ 11:18:41
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]