Saturday, i love you like gold


Date: 2009-08-15 / Time: 10:27:12
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Fredag. Började 8 med kunder. Min kom inte förns halv 9 så jag kunde äta min frulle i lugn och ro. Men det blev lite akut på skolan. Med tre borta och inga assistenter så fick Tom ta över telefon och sånt och Helena fick ta hant om oss. Det är en ny lärare som vi har fått som vi ska ha på fredagar. Jätte go tjej!

Slutade 1 och gick på stan innan en timme innan vi gick till tåget. Köpte en svart fransklänning och ett korallrosa läppstift :) Som ska bäras ikväll :)

Sen när jag kom hem till Gävle åkte jag hem och mötte upp Matte, åkte till Motorcenter och köpte olja till jetskin och sen kom Sandra, Tunnan och Henke och hämtade upp oss. Madde kom lite senare också. Sen åkte vi ut på havet i solen och drack bira. Det var så himla mysigt. Det är ju Marinfestivalen på Alderholmen så vi åkte förbi där och tittade lite. Men det var inget märkvärdigt alls enligt mig. Sen åkte vi till Engeltofta och satt oss där på bryggan och mysdrack. Och när vi skulle lägga till hade Matte flaskan mot tänderna och skulle dricka. Så blev det en liten smäll mot tanden och en liten liten liten fisa lossnade. Så han fick panik och skulle visa alla och knäppa kort. Vi höll på och skratta ihjäl oss.








Sen åkte vi in igen till klockan nio typ, det började bli så kallt och jag hade bara mina jeansshorts, svart långärmad tröja och en rosa halsduk.

Jag och Matte kollade på Charlies änglar tills vi somnade.

Lördag. Idag så vaknade jag och Matte vid 9 och ingen av oss kunde somna om. Så vi satt på Småstadsliv 2 och jag gjorde frukost. Som jag alltid gör på helgen åt Matte :) Matte sitter fortfarande och tittar och jag blev så rastlös i sängen så jag gick och satt mig vid datorn en sväng.
Ska snart klippa Matte, sen blir det jetski hela dagen. Ska bli skit roligt, har inte åkt på hela veckan. Sundberg och co kanske skulle komma ner också :) Vi blir nog ett gäng där nere idag. Men Södergren och co är iallafall på tävling så dom kommer inte vara där nere. Lycka till i Orust!

Ikväll så blir det bomber och granater. Jag, Sandra, Sandra, Madde, Emma och hennes kompisar från Göteborg (om jag minns rätt) ska gå all in. Har inte bestämt vart vi ska vara än. Men det visar sig! Grabbarna kanske är med dom också. Så det kan bli att vi är här. Vi bor ju störst. Är as taggad iallafall. Och jag vet ju vad jag ska ha på mig och allt. Så jag känner ingen stress alls.

Ha en bra dag och kväll allihopa :) För det ska jag också ha!


Och att du aldrig kan förstå att du går alla på nerverna är fortfarande helt sjukt. Inse ditt beteende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem går alla på nervera ? bra nyfiken här..

2009-08-15 @ 19:59:58
Postat av: Bröllopsbloggen

va vacker du va!



förresten i morgon kommer det ett inlägg om bloggens intervju i tidningen.. verkligen superkul att denna resa snart är slut å ja e fru... kika gärna in och läs den imorgon



kram

2009-08-15 @ 20:36:30
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]