Minigolftunering


Date: 2009-08-12 / Time: 18:33:36
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag jävlar.. ska jag ta hem segern i tuneringen! Det är inte riktigt klart vilka det är som ska spela än, men jag känner vinnarn i mig redan :) Håller på och laddar med lite vaniljyogurt nu. Blev inte så mycket matlagning för mig. Håret har kommit iallafall och det känns jätte bra och fint. Det kommer bli toppen imorgon. Skulle nog nästan känna för en utgång på kvällen. Men jag har ju kunder på fredag så det går liksom inte ihop. Snart lär jag byta om och fixa till mig lite, ser ut som ett lod och har inte sminkat mig på hela veckan. Det är ju ändå ingen idé när håret ser ut som shit. Men imorgon kommer allt bli bra Denice :) Promise!

Ha en fin kväll alla. Solen är framme så passa på och gå ut och gör nått :)





Kan inte vattnet vara genomskinligt eller grönt och blått iallafall då. Istället för brunt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]