Mätt och belåten


Date: 2009-08-18 / Time: 17:55:35
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu är jag hemma och har precis smällt i mig lite mat. Väntar på att bröderna Ramström ska komma för lite frissering :) Tåget var en halvtimme försenat idag, så jag kom hem lite senare än planerat. Men jag hann laga mat och äta iallafall :) Tur de, annars hade magen kurrat ihjäl sig. Har inte ätit sen halv 12. Ikväll blir det Grease med Matte. En av mina favorit filmer, och igår blev det Pretty Woman som också är en av de bästa :) Men innan filmen idag måste jag packa allt inför imorgon :) Hela klassen ska med, så det här kommer bli as roligt :) Lets go girls ;P


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

... ja du skulle ju ta med hela garderoben så vi kunde välja och braka, visst var det så!!! ;)



Själv är jag packad och glad... öh jag menar packad och klar!



See u girl!!



Kram

2009-08-18 @ 21:13:18
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]