Goodmorning


Date: 2009-08-29 / Time: 10:05:41
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Igår var vi så himla trötta. Somnade mitt i filmen. Tänkte att jag skulle sova ut idag, så vaknar jag klockan 9. Låg och drog mig till halv 10. Så nu är jag uppe, har precis gjort frulle. Glömde berätta att när vi var ute och plockade svamp och bär igår så fick jag sammanlagt 8 myggbett i nacken. Hade uppsatt i en bulle :( Det kliar som fan och det ser ut som jag har hudproblem, hehe





Här är stövlarna som jag har köpt. Det är overknee stövlar. Från Scorett.
Skynda in om ni ska ha dom. Dom finns bara i ett ex/storlek. Älskar dom!




Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Denice.... jag säger då det. Handväska t o m när du plockar bär. Ifall du skulle råka springa förbi en skoaffär, eller??? Måste dock säga att jag är impad av att du inte hade gummistövlar med klack, det finns faktiskt ;)



Själv ler jag fortfarande när jag tänker på torsdagskvällen/natten... kan jag skicka med dig en skiva å få lite bilder, Pretty PLEASE!



Kram kram

Sol Jenny

2009-08-29 @ 15:41:48
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Anna

sjukt snygga dom där!! har också kikat på dom ;)

2009-08-30 @ 16:23:17
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]