Godmorgon sötisar


Date: 2009-08-22 / Time: 10:33:17
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Nu har jag och Matte precis vaknat och käkat frukost till Småstadsliv. Väntar på att Jenny ska vakna, sen kommer hennes mamma och hämtar oss. Så ska vi hem till henne och klippa lite :) Sen får vi se vad som händer. Det är inte så roligt väder direkt :(

Imorgon fyller bästa pappi år :) Då ska vi ut och spela golf och sen blir det käk :) Jätte mysigt. Det är krig mellan pappa och Matte om vem som kommer att vinna. Men pappa har sagt att om Matte vinner tänker han inte vara med på något sen. Så han är ganska säker på att han kommer vinna. Men det är ju Matte också :) hehehe
Men i själva verket, kommer jag vinna:) Jag vill bara inte gå runt och skryta om de :P

Tänkte visa några krog vimmel genom tiderna.














Sandra och Jag, 16år inne på Grand


Precis fyllt 18 här.




Blond, blir jag aldrig igen! Hehe

16 år, Grand



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vimmelbildsdrottningen;)

2009-08-23 @ 02:12:27
Postat av: Sandie

Det var jag sandie:)

2009-08-23 @ 02:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]