G o d n a t t


Date: 2009-08-20 / Time: 22:02:33
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår hade vi klassfest i Falun hemma hos Eve. Vi hade jätte roligt och gick sedan vidare till Harrys. Bilder kommer sen. Sen idag så har vi fixat håret på nya ettorna på skolan. Det var jätte roligt, det var många som vågade göra något nytt. Själv fixade jag Elin (som jag ville) och det blev hur bra som helst. Hon hade långt brunt hår från början och slutresultatet blev en snallröd bobb (skarp page). Jag blev så himla nöjd och det blev hon med. Så humöret var ju på max när man skulle hem.

Men nu ska jag hoppa i säng och kolla på en film med Tom Cruise som vi hade hemma. Den verkar bra, har inte sett den tidigare. Godnatt mina sötisar



Inatt kommer min Jenny hem... Yeeehooooo. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!! Moshi Goshi. Längtar tills jag får träffa dig imorgon. Gud jag kommer pussa och krama ihjäl dig. Moooosh


Kommentarer
Postat av: Elin

fan va duktig du är denice. Elin blev sjukt snygg i håret :)

KRAM

2009-08-21 @ 08:26:58
URL: http://elinsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]