Blev minigolf istället ..


Date: 2009-08-24 / Time: 20:03:09
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

.. Malin hade inte fått hem håret än så då blev det lite tunering med golfgänget istället. Min kaxiga attityd ibörjan om att jag helt klart skulle ta hem segern försvann ganska snabbt. Redan efter andra hålet fick både jag och Rickard 7 slag. Det är så himla tråkigt och sen bara spårade det. När det brinner inombords är det inte så lätt att konsentrera sig och det märktes för mig och rickard. MEN som tur var kom jag inte sist. Det gjorde en annan person (som kanske inte vill att jag nämner det nått mer för all framtid) men det var .. tut tut tut ttuuduuu!!!  RICKARD!! Hahaha Förlåt! Men jag var tvungen. Och Sandra var hur grym som helst idag. Hon vann!!! Med endast 42 slag. Det var ju verkligen jätte bra. Danne kom tätt efter.

Såå.. nu har aggressionerna lagt sig och jag ska snart gå över till Sanna på lite mystime med Jenny och Justine. Sen ska jag mysa med min nya dator i sängen och kolla på lite tv när Matte har kommit hem. Han är vid jetskibanan och donar :)












Kommentarer
Postat av: Rick

det var ju godnatt efter andra :) och du tog igen allt på sista banan ditt kräk !! vi får köra en ny match i veckan. då blire nog andra bullar ! hehe

2009-08-24 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]