1,10 :)


Date: 2009-08-04 / Time: 10:18:51
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har vi klippning, både skägg och hår. Känns som 100 år sedan vi klippte. Inte för att jag klagar på massagen. Det är det underbaraste som finns. Nu har vi kafferast och ska sen kolla in allas dockor och resultat. Jag är jävligt nöjd med min skäggklippning iallafall. Sen ska vi rita lite klippningar på papperet och sen herrklippning på docka efter lunch.

Igår åkte vi jetski när jag kom hem från skolan. Köpte en egen våtdräkt igår så jag var ju tvungen att prova den. Gick faktiskt jätte bra igår och det är så roligt. Kan starta stående nu och kör ganska fort i banan. Alla har ju egna tider hur fort dom kört banan. Men det har man ju inte velat gett sig på än, eftersom man inte är så pass bra. Men igår så provade jag. Jag fick 1,10 :) Och jag är as nöjd. Det var ju ändå första gången :) Killarna ligger runt 40-50 sekunder. Matte Södergren har rekordet på 39,08. Sen åkte vi hem och så gav jag Matte en timmes massage. Det tyckte jag va snällt av mig. Så hade vi olja, lugnande musik och mysbelysning :) Sen kollade vi på Småstadsliv 2 innan vi somnade i sängen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra än faktiskt. Kommer hem kl 4 iaf :) Så skönt.

Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]