1,04 :)


Date: 2009-08-07 / Time: 09:50:35
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår tog jag mitt rekord. Min nya tid är 1,04 :) Nice! Jag vet att jag kan bättre. Ska bara nöta och nöta nu. Så skönt att det ska bli sånt bra väder ihelgen.
Har precis haft en klippkund. Och han blev jätte nöjd:) Nu väntas nästa kund in kl 11. Sen är det inte långt kvar tills vi slutar. Vi slutar ju 1 på fredagar och det är så skönt.

Idag ska jag nog vara med Ida. Det var så länge sen!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: jenny (igen)

heej gick precis in pa amandas blogg och hon har ju dagens namn i hornet. gissa vem som har namnsdag idag da..... denice :)



GRATTIS!

2009-08-07 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]