Härliga tisdag


Date: 2008-10-14 / Time: 11:56:04
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag är jag ledig, så himla skönt! Fast jag är ledig alla dagar den här veckan, förutom torsdag! hehe, men då har jag en muntlig redovisning för klassen om ett arbete som jag och daniel har gjort. fyfan.. 6-10 min ska vi prata också! kommer svimma! usch, det är så tråkigt och hemskt och prata om något framför andra som man egentligen skiter fullständigt i. Och något som man inte kan utan och innan, som inte är av intresse. Fyyyy ...

Imorse gick jag iallafall upp halv 11 och tog mig två hårdmackor med gurka och aromat, Mmm.. så gott. och ett glas gul saft på de (mycket svag, måste jag tillägga) och kollade lite på Oprah som alltid när jag vaknar. Sen la jag mig i badet och lyssnade på min Badanka-radio! Den är bäst!


Man vrider bara på huvudet så är det ON och volymknappen, och stjärten är
kanalerna. Den kostar bara 149:- på teknikmagasinet. Den är super bra!

Har en förklaring till Amanda (smartast i stan)
"Medwurst är en prickig påläggskorv, som förekommer såväl kokt som rökt. Namnet kommer från tyskans Mettwurst"
Men det här ordet tillåter jag dig att inte kunna, eftersom du inte äter korv gumman! :P hahah...

Snart ska jag på stan med Frida och Nina. Hoppas man kommer hem med nått fynd :P Så skönt att det är finväder när man ska ner tycker jag! Härliga tisdag!


Kommentarer
Postat av: Ramona

Oj titta vad jag hitta? :) Går du högskola nu? haha, och badankan den var bara för ball! Ska införskaffa en sån jag med. Man vill ju inte ha med sig in en ipod liksom..

2008-10-16 @ 16:44:08
URL: http://raam0nas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]