Generation Fett


Date: 2008-10-08 / Time: 23:10:20
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Om man är rejält fet, kvinna och inte rädd för att visa upp sig kan du göra riktigt stora pengar i USA. I kvällens avsnitt träffade programledaren Lotta, fyra amerikanska kvinnor som är stolta över och tjänar stora pengar på sina gigantiska kroppar. Man fick även se mycket om fetischen squashing dvs. smala män som gladeligen betalar stora belopp för att feta kvinnor ska sitta på dem.

Och kvinnorna var i dessa storlekar



Hur fan kan man tända på nå dyligt, det är helt sjukt!
Hur kan man tycka det är attraherande när en fet flodhäst sätter sig på en?


Kommentarer
Postat av: Arely

Verkligen en chockande dokumentär, de var inte skoj och titta på hehe :P btw, hitta din blogg när jag var inne på hebbes(Min pojkväns) facebook, Den är väldigt fin ! :)

2008-12-04 @ 14:06:02
URL: http://maariiiposa.blogspot.com/
Postat av: Denice

Jaha, va gulligt! Tack så mycket. Hälsa han från mig, var verkligen länge sen man såg han!

2008-12-04 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]