Äntligen Freeeedag och heelg :)


Date: 2008-10-17 / Time: 11:52:25
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Kom precis hem från jobbet, 7-11 idag:) Sköönt! Matte slutar 1, så jag ska vänta hemma på honom sen ska vi göra nått:)
Vid halv 4 ska ja träffa Amanda så ska vi åka upp till gavlegårdarna och hämta ett parkeringstillstånd och lämna in amandas lägenhetsnyckel ;)

Ikväll blir det lungt, ska jobba imorgon. Men nånting kommer man väl hitta på!

Pratar med Sarah Thegerström nu och hon ska flytta hem på onsdaaaaaaag:D Så jävla roligt.. Längtar verkligen! Ska bli så himla roligt att träffa dig.. Det känns som det var hundra år sen!


Me and my hun


Kommentarer
Postat av: sarah

hihiiiiiii

men vaaad ar de dar for bild? den har jag aldrig sett...

2008-10-20 @ 06:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]