Åh, gud va jobbigt


Date: 2008-10-07 / Time: 14:45:25
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Det var inte direkt en liten hemtenta heller.. massa jämförelser inom ogranisationer och skit. fyfan va utsätter dom en för? Nu blir det skrivning framför datorn hela veckan, så jag i på fredag kommer jag ha fyrkantiga ögon och ryggfel :( Har sökt på massa fakta nu och sparat i Word, så nu måste jag vila hjärnan lite.

Ska lägga mig i ett bad och koppla av. Sen när Matte har slutat ska vi åka och handla lite mat på Ica Maxi, bästa mataffären ever. Det ekar i både frysen och skaferiet.

Ikväll ska jag och Mandy kolla på S.O.S Familj. Det verkar jätte intressant för på reklamen säger mamman att hon hatar sitt barn. Hur kan det vara möjligt? Ska bli intressant att se. Det börjar kl 20 på 3:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]