19.30 är klockan


Date: 2008-10-22 / Time: 19:30:51
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu sitter vi hos Macko. Matte o Emil spelar NHL och Macko lagar mat, och jag sitter här. Ska dra på en rulle snart.
Felon ska vi se, typ en action film. Den verkar jätte bra faktiskt! Nu är killarna klippta iallafall och det blev bra. Emil hade så mycket hår så det tog lite tid och klippa han :) Så nu är man 100 kronor rikare då.. hahahaha

Har köpt 2 konservburkar med mandarinklyftor till filmen också. Det är så mumsigt. Och så har vi popcorn såklart.. Det är det bästa! :) Nu ska killarna äta och jag ska röka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]