Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker


Date: 2008-11-11 / Time: 15:38:35
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Citat

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

Varför kallas det rusningstid, när ingenting rör på sig?

Kom alltid ihåg att skönhet kommer inifrån. Inifrån flaskor, burkar och tuber.

Man vill inte vara den man är. Man vill vara den man inbillar sig att man är.

Om Gud inte hade velat att vi ska äta djur, varför gjorde han dem då av kött?

Jag visste att jag var full. Jag kände mig sofistikerad och kunde inte uttala det.

Hemligheten med att alltid se lycklig ut när man har gäster är att gå omkring och le åt tanken på hur skönt det ska bli när de har gått.

Jag har inte problem med alkoholen, jag har problem med verkligheten.

Problemet med nakendans är att inte allt stannar upp när dansen gör det.

Åsnor är vackra i åsnors ögon, svin i svins.

Den kloka kvinnan blir glad när hon anses vara vacker. Den vackra kvinnan blir glad när hon anses vara klok.


Man säger att ingenting är omöjligt, men jag gör ju ingenting varenda dag.


Dåliga på Engelska

"I told the guys to take a runk in the dusch"
Lennart Bergelins engelska är fantastisk


"Come on boys, play the ball from kant to kant..."

Roy Hodgson ger det svenska(?) språket en ny dimension


"Excuse me, is there legs in it?"
Johan Edlund, TV 4-sporten, på fiskrestaurang i USA, avd Världsvan och benfri?

"Do you have what we in Sweden call a skiftnyckel?"
Lennart Bergelin var en fena på engelska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]