Mycket tittandes på tv idag


Date: 2008-11-10 / Time: 18:49:47
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Har precis kikat på senaste Desperate avsnittet med Amanda. Kom ut idag! Det är så himla bra, Loove! Och nu ska jag kolla på The notebook med Matte och jag har förberett mig på att gråta floder. Men jag är på sånt humör idag! Sen efter det ska vi kolla på nått upppiggande och då tänkte jag att vi skulle se Kung fu panda. Den är så rolig, speciellt ank-pappan till pandan som är nudel-expert och äger en mobil-nudelkiosk kan man säga :P Ingen av filmerna vi ska se idag har Matte sett :) Två filmer som bara måste ses! Hoppas han tycker detsamma bara :)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]