Avskedsfest för Sarah


Date: 2008-11-29 / Time: 15:57:17
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Låter lite sorgligt, men det ska bli skit roligt. Vi ska vara hos Danne, för Sarah har städat ur sin lägenhet redan. Så det är väldigt nära över :) Vet inte alls vad ja ska ha på mig heller.. Suck! Kommer ta år att bestämma. Är helt stel i fingrarna och tårna! Har stått ute och rökt med Jenny typ en timme, hehe.. Mycket att prata om. Sen efter förfesten blir det Goya. Bilder kommer det väl upp imorgon! :D


Sarah och jag


Kommentarer
Postat av: party

Hejhej! får jag fråga vad det var för avskedsfest för? flyttar hon till annat land? =) nyfiken

2008-12-06 @ 13:17:48
Postat av: Denice

Ja, precis. Hon ska till Norge och jobba i ett halvår.

2008-12-09 @ 11:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]