Äntligen hittat den


Date: 2008-11-13 / Time: 20:39:42
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Tjugo i sju imorse skjutsade jag Matte till jobbet för att sedan åka tillbaka hem och gå och lägga mig. Nio gick jag upp igen för att pappa ringer och väcker mig. Halv tio var jag klar och åkte med Mattes bil till Sätra för att hämta upp pappa. Då åkte vi till Plantagen och köpte tre plastrosor till Eva, pappas tjej. För hon fyller år idag och jobbar på sjukhuset och där får man inte ha riktiga blommor pågrundav allergi och liknande. Träffade Sarah på sjukhuset också, som jobbar på samma avdelning :) Jätte skoj och pappa mobbade Sarah som vanligt :P

Sen åkte vi till Brynäs och tittade på en bil som pappa bestämt sig för att köpa! Efter de åkte vi ut till El Giganten i Valbo och köpte en dataskärm, högtalare och en 10 meters lång sladd till lilla syster. Vet inte riktigt vad det var för sladd, men det var till datorn iallafall :P Sen åkte jag och pappa och käkade lunch på Kina som vanligt. Åt fläsk med champinjoner och bambuskott, snuskigt gott! Pappa åt kyckling med grönsaker.

Efter de skjutsade jag pappa tillbaka till Sätra och tog en sväng in på Ica innan jag släppte av honom. Handlade lite kött och gotta, som jag har tillagat idag :) Mumsigt! Hämtade Sarah halv fyra och Matte klockan 4 när som slutade och åkte hem och käkade tillsammans! Sen har jag och Sarah kollat på Pirates och Amanda kom efter halva filmen och joina ;)


Har hittat min nyårs klänning nu iallafall. Woohoo ;) Det var nice-price plus att den var guld. TOPPEN!!!! Snällt av dig också Frida och hålla upp klänningen så snyggt ;) tummen upp!

Det ser ut som du gör RocknRoll med handen ;) hehehe


Kommentarer
Postat av: frida

hah yeah rock and roll!!! :P

2008-11-14 @ 18:04:02
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: denice

haha, yeah baby.. rooock!

2008-11-14 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]