Shopping


Date: 2008-12-22 / Time: 17:18:37
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har hela dagen bestått utav shopping. Hade ju tänkt plugga, men pappa kom och plingade på imorse strax efter 10 utan förvarning (som alltid). Då åkte vi ner till ett café (Lido) som ligger längs söderbacken, bredvid Lilla Saigon. Där vi åt vår frukost (kaffe och baguette med räkor) Jätte gott var det verkligen och det var super mysigt där! Sen åkte vi ner på stan och började julklappshandeln ;) Nu är det köpt till alla och det är så skönt. Har även inhandlat lite saker åt mig själv också och plussat på några julklappar till medans pappa var med idag :) Det jag får i julklapp får ni se sen efter jul. Men det jag handlade idag som inte är julklapp till mig får ni självklart se. Tofflor, pumps, glitterspray och hipsters ;) Super nöjd!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]