Ingen lektion på schemat idag


Date: 2008-12-03 / Time: 12:56:09
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Meen.. det betyder inte att jag inte ska plugga. Ska faktiskt till Sandra klockan ett och börja med ett nytt praktikfall. Men nu är det grupparbete på fyra personer och det är ju mycket bättre och skönare :)

Efter de, vid klockan tre ska jag träffa Malin och gå och fika. Det ska bli jätte mysigt!
Så Matte ska faktiskt få göra sin egen mat idag, haha. Undrar jag hur det kommer gå. Uppdaterar sen hur det gick :P
Ikväll blir det Efterlyst och Insider med Matte :) Vi kollar alltid på de tillsammans. Men förut var ju det på torsdagar, och när vi bodde hemma så sov vi alltid hos min pappa på helgerna, och åkte dit på torsdagen. Och då när vi tittade på de, så kändes det alltid så skönt, för då var det fredag dan därpå. Men nu är det ju inte så länge. Asdrygt! Men man vill ju titta på de ändå..

På lördag, 22.35 är det ett program om Britney och hennes liv under den kaotiska tiden som jag så gärna vill se. Men det kommer jag ju inte ha tid med. Sitter vid den tidpunkten på en fest och vem vill vara så tråkigt att gå ner och slå på tvn och kolla på de liksom. Men jag ska försöka spela in det eller nått. Det kanske går på webtv, men jag förstår mig inte rikigt på de. Men amanda får hjälpa mig, hon är bra på det mesta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]