Grattis Britney!!


Date: 2008-12-02 / Time: 16:15:18
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag fyller en av mina stora idoler år, och det är Britney Spears! Hon har visats på MTV hela dagen. Det har varit jätte roligt att titta på. Hon fyller 28 år och hennes nya album "Circus" släps idag, på hennes födelsedag :)
Grattis till dig Brittan!

Har också fått mina underbara skor på asos.com idag :D ja och amanda var helt x-alterade när vi skulle öppna paketet.
Dom satt perfekt och nu längtar jag bara tills ja kan ha dom ;) Amanda hade beställt två klänningar.

Snart ska ja ta bussen till Sätra, och Sandra hoppar på samma buss vid Borgis. Vi ska hem till Sandra H och mysa. Kolla på film och prata massor :D Ska bli jätte kul.

Köpte klänningen med pappa idag också :D Weeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]