Jaaa!


Date: 2008-12-04 / Time: 19:27:27
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag kom kläderna från forever21 ;) Så jävla kul. Jag och Amanda gick till konsum direkt när hon slutade och hämtade dom! Allt satt perfekt. Så jäkla skönt. Synd för Amanda iallafall, för båda hennes bar skor var förstora :( Och dom var skit snygga.. Dom ligger ute på annons på blocket nu.

Ska ha en av de nya klänningarna på lördag. Så spar jag klänningen från pappa tills julafton om det inte kommer upp någon annan fest som jag vill ha den på :)

Ska snart kolla på Astrid Lindgren filmer med Amanda. Har inte bestämt vilka än, har nämligen laddat ner "the best of Astrid" på pirate och fick ner 25 st filmer i en mapp ;) Super bra! Men det blir lite svårare att välja nu istället. När det är så många.

Cissi fyller år idag, så det har varit kalas hos mamma och vi har käkat en rätt innehållande kött, fetaost, oliver, potatisklyftor och grönsaker och tzatziki till de. Hur gott som helst!  Till efterrätt blev det marängswiss ;) Muuumms!
Grattis Cissi!



Kommentarer
Postat av: Carro Källberg

Hej Hej!



Läste att du hade får hem kläder från Forever 21, det var min älsklings butik i USA.. Super snygga kläder :)

Ses kanske ute i helgen! Ha det bra

Kram Carro

2008-12-10 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]