Lördag


Date: 2013-10-06 / Time: 09:30:37
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Igår efter vi hade ätit hotellfrulle åkte jag och Matte på en liten runda för att kolla på klinker och kakel till vårat nya badrum som Matte ska göra medans jag är bortrest. Hur underbar kille har jag inte? Vi hittade iallafall vad vi sökte efter och vi är såå nöjda med vårat val. Det kommer bli så himla snyggt! Efter det lunchade jag med pappa på Tennstopet. Kvaletetstid innan han drar till Norge och jag till Aussie. 


Efter lunchen var nästa punkt på schemat Valbo köpis, där vi shoppade massor. Nina handlade inredning till hennes nya lägenhet och jag och Frida nhandlade det sista inför resan. Sen när vi åkte in till stan igen mötte vi upp Sandra på Java för en fika. 

Och grädden på moset var ju helt klart att vi var bjudna på middag hemma hos Malin och Tomas. Där det bjöds på Faitas och öl. Kan inte bli en bättre kombo! Vi har alltid lika roligt och mysigt! Kommer sakna dom som sjutton. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]