Härligt med freedag


Date: 2013-05-31 / Time: 12:03:02
Kategori: / 3 Kommentarer

Den här veckan har gått fort! Vilket är helt underbart. Helg är det bästa som finns. Men tråkigt nog ska Matte på en fiskeresa hela helgen så jag är själv hemma i radhuset. Men inte deppar jag ihop för de.

Ikväll ska jag nämligen på "sambofest" hemma hos min lillasyster och hennes kille. Dom har precis flyttat ihop och vill såklart fira det. Vi ska äta middag på Meat och sen fortsätter festen hemma hos dom. Det ska bli mycket trevligt :)



Kommentarer
Postat av: Kompis?

Lite vääl med nakenbilder kanske?

Svar: Då vet du nog inte vad naket är tyvärr ;)
Dempa

2013-06-01 @ 21:05:59
Postat av: Malin Anshagen

Till "kompis?" Jag ser då bara massa fint hår och en hand?! Vad ser du? Och Denice lägger väl upp vad hon vill? Snart ligger vi på en strand i Spanien och jävlar va naket du ska få se;)

Så nödvändig kommentar av dig . Finns miljoner andra saker att bry sig i.

Svar: Naket i Spanien var det! Fan va bruna vi ska bli! ;)
Dempa

2013-06-02 @ 08:51:56
Postat av: Anonym

Äh så naket var de väl inte, fastnade mer med blicken på ögonbrynen, har du gjort om dem? Använder du penna eller har du gjort tatuering funderar på att göra jag men är rädd att de ska bli fel?! Men alla går väl skriva vad de vill så är de ju, men jag skulle inte ta de så negativt säkert någon som är avundsjuk eller svartis? Antagligen har personen lite fantasi mycket naket är de väl ej? Ska bli intressant och se de andra bilderna när ni ska vara nakna eller mer avklädda !

Svar: Näe jag har bara målat bryna med en ögonskugga från Makeupstore som heter Deadly och en sneskuren pensel :) jag orkar faktiskt inte bry mig om sånna meningslösa kommentarer ändå ;)
Dempa

2013-06-02 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]