Mar. 20, 2013


Date: 2013-03-20 / Time: 12:46:00
Kategori: / 2 Kommentarer

Vi lyxar till det på lunchen, igen. Mathilda har precis gjort ett hårspa på mig och AK ska strax klippa upp mitt hår. Jag känner att jag vill klippa upp det mer än vad jag gjorde förra veckan. För det är så tungt. Tuperingen håller knappt längre. Jag var lite för feg sist, men nu så!

 

Kolla vad mitt hår ser kopprigt ut i direkt solljus. Det är inte alls sådär i vanligt ljus, men jävligt snyggt är det! Kanske skulle satsa på att bli lite mer kopprig till våren nu. Vi får se!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör´e!!!!!

Svar: Vi får se, vi får se ;) hehe
Dempa

2013-03-20 @ 13:38:09
Postat av: Katja

Meen, värsta gudinnan! True story!

Svar: Tack snyggo!
Dempa

2013-03-23 @ 00:24:27
URL: http://wordsofpennylane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]