Hello friday!


Date: 2013-03-01 / Time: 09:16:41
Kategori: / 0 Kommentarer

Igår mötte jag upp tjejerna för middag och vin på Kalles. Det är sån vardagslyx att få träffa mina bästa och äta gudomlig mat samtidigt. Blev oxfilé för min del, jag som är galen i kött. Otroligt gott! Gud vad vi njöt.

Sen avslutade vi med Petter, Ison och Fille nere på Heartbreak. Det var bra och kul hade vi! Det var väldigt mycket folk ute faktiskt! Men det är alltid kul!

Lånade några bilder från brudarnas instagram. Eftersom jag själv blivit så kass på att ta bilder. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]