Vilodag


Date: 2013-01-10 / Time: 10:23:00
Kategori: My workout / 3 Kommentarer

Idag blir det vila från träningen. Korpen håller stängt idag pga maskinbyten och vad passar inte bättre då än att hitta på något annat kul :) Jag tar, trots vilodag, mitt tillskott som vanligt!

Jag mätte mig imorse. Nu har det gått en vecka från att jag började med mitt nya kostschema och mitt nya träningsupplägg. Och jag har minskat hela 4 cm runt midjan :D Lycklig tjej idag! TÄNK HUR JAG KOMMER SE UT OM TRE MÅNADER :O :D

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul grattis :) kan du inte dela med dig lite av ditt nya kost schema och tränings schema ? :) Har också börjat träna men inte minskat något än så behöver lite tips :)

Svar: Taaack! Det känns så otroligt skönt. Att man gör rätt och är på rätt väg. Jag äter 5 gånger per dag (var 3:e timme) efter "Vemma Bod-e planen". Jag har köpt deras tillskott som jag ska dricka två gånger per dag, plus en detox första veckan (som jag nu är klar med) Läs mer på vemmabode.se Du kan även gå in på min väns blogg, blogg.improveme.se/cefitness. Hon kan ge dig allt du behöver veta :D Jag tränar styrketräning alla dagar utom 1. Och kondition 20-30 min efter styrkepasset :D
Dempa

2013-01-10 @ 11:58:27
Postat av: Anonym

Tack för tipset! Jätte roligt och läsa om något som man inte hört om för! Detta ska absolut kollas upp! Tack för en väldigt bra blogg förövrigt :)

Svar: Gör så :D Tack så mycket!
Dempa

2013-01-10 @ 19:38:10
Postat av: Mimi

Denice, går du på hela planen eller bara vissa delar? :)

Svar: Jag går på hela planen :D
Dempa

2013-01-11 @ 09:40:04
URL: http://mimibodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]