Happy Valentine´s day


Date: 2013-02-14 / Time: 14:01:00
Kategori: / 1 Kommentarer

Idag är jag ledig(!). Så himla skönt! Matte är tråkigt nog hemma och är sjuk, men jag har pysslat om honom hela morgonen. Gjort frulle och haft det mysigt tillsammans framför nyhetsmorgon. Jag var nere på stan redan klockan halv 11 för en shoppingrunda. Jag köpte en ny vårjacka, träningströja, drömfångare och massa kläder till Matte :) Riktigt nöjd med dagens köp!
 
 Vi får se vad vi ska göra ikväll. Blir inte direkt någon middag ute någonstans när man har en sjukling här hemma. Jag tror nog att jag får stå för maten idag och sen kanske vi kommer se en bra film (om jag får bestämma) Vi har firat varandra så mycket med födeledagar och allt så det känns inte som är vi "måste" göra något extra idag än att bara vara & pyssla om varandra.
 
Just nu glider jag omkring här hemma i min härliga Victoria's secret morgonrock som jag fick av Matte i födelsedagspresent. Men strax ska jag byta om till träningskläder och köra ett pass på gymmet. Idag blir det ett långt pass känner jag.
 
Jag bjuder på några egobilder med min rosa kompis sen i lördags. Fick en fråga att visa den på. Den är så fin!
 


Kommentarer
Postat av: Moa

Sluta shoppa!!!!! Flyttar du in hos mig en månad kommer du inse hur mycket man ska snåla och spara ;)

Svar: Haha ska tänka på saken ;)
Dempa

2013-02-14 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]