Aussie


Date: 2013-04-02 / Time: 19:24:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Jag mår inte helt hundra idag eller. Men det har gått bra att jobba ändå! Längtar tills jag blir helt frisk och kan börja träna igen. Fan! Nu lär man ju börja om. Förstår ni hur svag jag kommer vara när jag kommer tillbaka :( Buhuu
 
Lägger upp två upppiggande bilder och kan med dessa berätta att jag och Frida har bokat en resa till Australien den 7:e oktober. Tre härliga veckor väntas med våra efterlängtade bästisar Jenny och Sanna. Fyfan vad jag längtar! Helt plötsligt blev hösten något att längta till :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]