Olearys reklam


Date: 2012-09-13 / Time: 09:46:00
Kategori: Videos / 2 Kommentarer

Jag kan lika gärna lägga upp den här på bloggen, när den ändå ska gå på tv nu under hela elitserien. Ni som följt mig ett tag kanske kommer ihåg att jag och massa vänner var med och spelade in en reklamfilm för Olearys i våras. Det var skit roligt men jag har nästan haft ont i magen över den. Då vi inte fått se slutresultatet. Men här är den iallafall!
Jag är med i två sekunder och då valde dom såklart att ta med min "ful" sida. Haha
 
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Det var väl inge farligt :)

2012-09-13 @ 11:02:48
URL: http://mcaria.blogg.se
Postat av: Denice

Maja! Hela mitt face kommer vara över en hel bioduk när den kommer visas där :O :O

2012-09-13 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]